درس اصول بازاریابی درسی است:
«که می خواهد به افراد و یا سازمان هایی که قصد ارائه توانمندی و یا محصول و خدمات خود به مشتری را دارند و خواهان حل مشکلات و معضلات مشتری هستند»
- در این درس جذاب دانشپذیران به مطالعه ریشه مفهوم بازاریابی، اصول و قواعد بازاریابی، مدیریت بازاریابی و تعاریف این حوزه خواهند پرداخت.
- همچنین این مبحث به مرور و واکاوی مسائل مختلف و نمونه های موجود در ایران و جهان در Concept (مفهوم) بازاریابی و روش های استفاده از بازاریابی در کسب و کار می پردازد.
عناوین مهم درس:
- یادگیری علم داده متناسب با کاربرد
- علم ترویج
- نگارش استراتژی های بازاریابی
- STP چیست
- چگونگی شناخت مشتری ها
- چگونگی