اصول بازاریابی

مدت زمان آموزش

15

روزهای کلاس :

دوشنبه / سه شنبه / چهارشنبه / پنجشنبه / جمعه

نحوه شرکت :

آنلاین | نیمه حضوری | حضوری

درس اصول بازاریابی درسی است:

«که می خواهد به افراد و یا سازمان هایی که قصد ارائه توانمندی و یا محصول و خدمات خود به مشتری را دارند و خواهان حل مشکلات و معضلات مشتری هستند»

  • در این درس جذاب دانشپذیران به مطالعه ریشه مفهوم بازاریابی، اصول و قواعد بازاریابی، مدیریت بازاریابی و تعاریف این حوزه خواهند پرداخت.
  • همچنین این مبحث به مرور و واکاوی مسائل مختلف و نمونه های موجود در ایران و جهان در Concept (مفهوم) بازاریابی و روش های استفاده از بازاریابی در کسب و کار می پردازد.

عناوین مهم درس:

  1. یادگیری علم داده متناسب با کاربرد
  2. علم ترویج
  3. نگارش استراتژی های بازاریابی
  4. STP چیست
  5. چگونگی شناخت مشتری ها
  6. چگونگی

گواهینامه معتبر دانشگاه تهران

 

در پایان دوره گواهینامه قابل ترجمه، دارای کد رهگیری و قابل استعلام از دانشگاه تهران، دریافت می کنید. 

سامانه استعلام گواهینامه دانشگاه تهران

دوره نیمه‌حضوری با در نظر گرفتن مشغله کاری بالای مدیران به گونه‌ای طراحی شده که حدود ۷۰ درصد ساعات آموزشی آن از طریق پلتفرم آموزش الکترونیکی دانشکده اجرا می‌شود و مابقی ساعات آموزشی به‌صورت کلاس‌های آنلاین و همایش‌های حضوری با مشارکت استادان و سایر دانشپذیران در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. اما در دوره حضوری کلاس‌ها در روزهای آخر هفته و به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

واجدین شرایط ثبت‌نام در دوره‌های MBA “فارغ التحصیلان دوره کارشناسی” و برای دوره DBA “فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد” هستند.

پلتفرم آموزشی به گونه‌ای طراحی شده که با وجود امکانات متعدد، کار با آن بسیار ساده بوده و نیازی به آموزش ندارد.

جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 0901614810 تماس بگیرید. یا اطلاعات خود را ارسال فرمایید.