بازاریابی دیجیتال

مدت زمان آموزش

24 ساعت

روزهای کلاس :

پنجشنبه ها 8 الی 17:30

نحوه شرکت :

حضوری/آنلاین

بازاریابی دیجیتال چیست؟

مجموع فعالیت‌های بازاریابی که از طریق اینترنت انجام می شود دیجیتال مارکتینگ نام دارد. امروزه اکثر کسب و کارها و مشاغل از کانال‌های دیجیتال مانند شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و سایت‌ها برای ارتباط با مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید استفاده می‌کنند.

اهداف:

بازاریابی دیجیتال در مقایسه با روش‌های سنتی بازاریابی به شما کمک می‌کند با هزینه های کم تر به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید،فروشتان را بالا ببرید و قابلیت رقابت با برندهای بزرگ‌تر  برایتان فراهم شود. از دیگر اهداف آموزش بازاریابی دیجیتال میتوان به آسان بودن تغییر استراتژی بازاریابی و بهبود نرخ تبدیل اشاره کرد.

 

 

 

  • صاحبان کسب و کار‌های کوچک، متوسط (SME)
  • علاقه مندان به ورود به حیطه‌های بازاریابی، تبلیغات و تولید محتوا
  • مفاهیم اولیه بازاریابی
  • استراتژی کلی سازمان
  •  ماتریس انسف
  •  تحقیقات بازار
  • اهداف بازاریابی
  •  برندینگ
  •  انواع استراتژی
  •  قیف فروش
  •  اصطلاحات بازاریابی
  •  برنامه بازاریابی
  •  ابزارهای پایه

گواهینامه معتبر دانشگاه تهران

 

در پایان دوره گواهینامه قابل ترجمه، دارای کد رهگیری و قابل استعلام از دانشگاه تهران، دریافت می کنید. 

سامانه استعلام گواهینامه دانشگاه تهران

دوره نیمه‌حضوری با در نظر گرفتن مشغله کاری بالای مدیران به گونه‌ای طراحی شده که حدود ۷۰ درصد ساعات آموزشی آن از طریق پلتفرم آموزش الکترونیکی دانشکده اجرا می‌شود و مابقی ساعات آموزشی به‌صورت کلاس‌های آنلاین و همایش‌های حضوری با مشارکت استادان و سایر دانشپذیران در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. اما در دوره حضوری کلاس‌ها در روزهای آخر هفته و به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

واجدین شرایط ثبت‌نام در دوره‌های MBA “فارغ التحصیلان دوره کارشناسی” و برای دوره DBA “فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد” هستند.

پلتفرم آموزشی به گونه‌ای طراحی شده که با وجود امکانات متعدد، کار با آن بسیار ساده بوده و نیازی به آموزش ندارد.

جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 0901614810 تماس بگیرید. یا اطلاعات خود را ارسال فرمایید.