دوره MBA

250 ساعت
10 اسفند
پنجشنبه

102+

دوره برگزار شده

900+

دانش پذیران دوره

62

اساتید دوره

31000+

ساعات برگزاری

دوره MBA مخفف “Master of Business  Administration” است که بصورت کاربردی و مهارت محور در مدت زمان یک سال به طول ۲۵۰ ساعت سعی دارد مهارت‌هایی چون منابع انسانی، مارکتینگ و فروش، اقتصاد، مالی و حسابداری را به مدیران کسب و کار آموزش دهد.دانشپذیران در پایان دوره مهارت های اصلی و کلیدی مدیریت، کارآفرینی و کسب و کار را فرا میگیرند. یکی از مزیت‌های مهم این دوره، ایجاد ارتباطات حرفه‌ای و شبکه‌سازی با همکاران و اساتید در زمینه مدیریت و کسب و کار است. این ارتباطات می‌توانند در آینده به دانشجویان در پیشرفت حرفه‌ای و کاری کمک کنند. تحصیل در این دوره یک موقعیت عالی برای توسعه حرفه‌ای و شخصی در حوزه مدیریت و کسب و کار است و به شما در دستیابی به مراتب مدیریتی بالاتر کمک کند.استفاده از محتوای غنی دوره‌ها و دریافت گواهینامه معتبر از دانشگاه تهران نیز از دیگر مزیت های شرکت در دوره هاست.کلاس‌ها به صورت هفتگی برگزار می‌گردد و هر هفته ۶ ساعت به طول می‌انجامد دوره‌ها به سه صورت (آنلاین، حضوری و هیبرید) برگزار می‌شود که دانشپذیران به فراخور زمان‌بندی‌شان می‌توانند شرکت کنند.

مدت و زمان دوره: یکساله (250 ساعت آموزشی)

شروع کد جدید : پنجشنبه 10 اسفند

انتخاب نحوه شرکت در کلاس حضوری یا آنلاین، بر عهده دانش‌پذیران گرامی است.

شرکت در این دوره‌ها به افراد زیر پیشنهاد می‌شود:

  • کارآفرینان نوپا
  • مدیران خرده فروشی
  • صاحبان استارتاپ
  • مشاوران حوزه مدیریت
  • علاقمندان به ایجاد کسب و کار
  • مدیران بازاریابی و مدیران فروش
  • صاحبان صنایع، بنگاه‌های صنعتی و کارگاه‌ها 

فارغ التحصیلان دوره کارشناسی در رشته‌های مختلف در دوره MBA پذیرفته می‌شوند، دانشپذیران می‌بایست رزومه شخصی خود را به همراه تجربه کاری خود ارائه دهند، تجربه کاری در زمینه‌های مختلف به عنوان یک عنصر مهم در پذیرش در نظر گرفته می‌شود، همچنین باید انگیزه ی قابل قبولی برای شرکت در دوره ارائه دهند که در آن به دلایل شخصی و حرفه‌ای خود برای تحصیل در دوره MBA  و اهداف مدیریتی خود بپردازند. قبولی در مصاحبه تلفنی دانشکده نیز از دیگر شرایط پذیرش و ثبت نام است.

از مزایای شرکت در دوره های  MBA  دانشکده کارآفرینی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حضور در بزرگترین اجتماع مدیران و کارآفرینان کشور 
  • امکان شرکت در کلاس‌ها به صورت حضوری و آنلاین 
  • قابلیت مشاهده و بازپخش کلاس‌ها در هر ساعت از شبانه روز 
  • دریافت گواهینامه معتبر از دانشگاه تهران 
  • قابلیت ترجمه و معتبر در تمام دنیا
  • قابلیت استعلام از دانشگاه تهران
Image hover effect image

دکتر مجید غلامی

Image hover effect image

علی داوری

Image hover effect image

دکتر بابک ضیاء

Image hover effect image

دکتر هومن تصدیقی

Image hover effect image

دکتر عبدالرضا حافظی

Image hover effect image

دکتر عطاءاله همایون

Image hover effect image

دکتر محمد خطیبی

Image hover effect image

دکتر علی اکبر جعفری

Image hover effect image

دکتر ابراهیم مزاری

Image hover effect image

دکتر محمود استقلال

Image hover effect image

دکتر وحید ناصحی فرد

Image hover effect image

دکتر وحید قربانی

Image hover effect image

دکتر مهدی رفتاری

Image hover effect image

دکتر امیر عسکری

Image hover effect image

دکتر حسن فرضی

Image hover effect image

دکتر محمد رسولی

Image hover effect image

دکتر احد رضایان

Image hover effect image

دکتر ساسان قبادیان

Image hover effect image

دکتر سامان یوسفوند

Image hover effect image

دکتر محمدرضا نصراللهی

بازاریابی دیجیتال چیست؟ مجموع فعالیت‌های بازاریابی که از طریق اینترنت انجام می شود دیجیتال مارکتینگ نام دارد. امروزه اکثر کسب و کارها و مشاغل از

مطالبی جهت آشنایی دانشپذیران با محیط کسب و کار و نقشه برنامه‌ریزی برای شروع یک کسب و کار تازه مطرح می‌شود که به دانشپذیران می‌آموزد

پیش بینی های مالی قانع کننده درباره آینده ی یک کسب و کار از وطایف کارآفرینان است و حسابداری با اندازه گیری درآمد ها و

هدف از ارائه این درس آشنایی دانشپذیران با محیط پروژه‌ها و طرح‌هاست تا درک درستی از آن ها در ایجاد کارایی و اثربخشی بیشتر در

در درس خلاقیت و نوآوری سرفصل‌هایی چون اهمیت تفکر خلاق، تفاوت‌های خلاقیت و نوآوری، مهارت‌های تفکر خلاق، موانع خلاقیت قالب ذهنی و غیره مورد مطالعه

دانشجویان و صاحبان کسب و کار و فعالان حوزه بازاریابی به ابزاری برای فعالیت‌های بازاریابی، برندسازی و تبلیغات و پیش برد اهداف خود نیاز دارند

درس اصول بازاریابی درسی است: «که می خواهد به افراد و یا سازمان هایی که قصد ارائه توانمندی و یا محصول و خدمات خود به

در این درس حقوق قراردادها و معاملات تجاری، حقوق شرکت‌های تجاری و حقوق اسناد تجاری مطرح می‌گردد و هدف آن آشنایی دانش‌پذیران با تعهدات مدیران

این درس به جستجوی کاربردهای عملی کارآفرینی برای مدیریت کسب و کارهای کوچک و متوسط می پردازد و مطالعات موردی مطرح شده در این واحد

برای موفقیت در کسب و کار، آگاهی از دانش اقتصاد، از اهمیت بالایی برخوردار است.کسب دانش اقتصاد برای مدیران ضروری است.

مهارت مذاکره اهمیت روزافزونی در روند فروش شرکت‌ها در سراسر جهان داشته‌ و مدیران برای رسیدن به موفقیت و برقراری ارتباط بهتر و موثر میان

فروش و مدیریت فروش از مسائل مهم در کسب و کار هستند. بدون فروش اصولی و کارآمد، کار سازمان بی‌ارزش خواهد بود و درآمدی از

یکی از سرفصل‌های مهم دوره محسوب می‌شود که از جمله مباحث پایه‌ای دوره MBA است و به بررسی، تحلیل و ارزیابی عملکرد افراد بر محیط

مدیریت برند به کارآفرینان کمک می‌کند، برای برند خود ارزش خلق کنند. برندینگ مفهومی مهم در موفقیت یک کسب و کار است.

یکی از سرفصل‌های این دوره است که چالش‌های استراتژیکی که سازمان با آن روبه رو می‌شود، مورد بررسی قرار می دهد و برنامه ریزی متناسب

موضوعاتی را در خصوص منابع انسانی یا همان HR مطرح می کند و مفهومی عمیق از این مباحث ارائه می دهد و از دروس مهم‌

مدیریت منابع انسانی یکی از دروس اصلی دوره‌های مدیریتی به ویژه دوره ام بی ای است. در این درس مباحث بنیادی مربوط به HR مطرح

دوره نیمه‌حضوری با در نظر گرفتن مشغله کاری بالای مدیران به گونه‌ای طراحی شده که حدود ۷۰ درصد ساعات آموزشی آن از طریق پلتفرم آموزش الکترونیکی دانشکده اجرا می‌شود و مابقی ساعات آموزشی به‌صورت کلاس‌های آنلاین و همایش‌های حضوری با مشارکت استادان و سایر دانشپذیران در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. اما در دوره حضوری کلاس‌ها در روزهای آخر هفته و به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

واجدین شرایط ثبت‌نام در دوره‌های MBA “فارغ التحصیلان دوره کارشناسی” و برای دوره DBA “فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد” هستند.

پلتفرم آموزشی به گونه‌ای طراحی شده که با وجود امکانات متعدد، کار با آن بسیار ساده بوده و نیازی به آموزش ندارد.

گواهینامه معتبر دانشگاه تهران

 

در پایان دوره گواهینامه قابل ترجمه، دارای کد رهگیری و قابل استعلام از دانشگاه تهران، دریافت می کنید. 

سامانه استعلام گواهینامه دانشگاه تهران

جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 0901614810 تماس بگیرید. یا اطلاعات خود را ارسال فرمایید.