استراتژی های پیشرفته کسب و کار

مدت زمان آموزش

روزهای کلاس :

نحوه شرکت :

درس استراتژی های پیشرفته کسب و کار به بررسی روش ها و تکنیک هایی می پردازد که برای بهبود عملکرد و رشد سازمان ها و شرکت ها استفاده می شود. این درس به دانشجویان ابزارها و مفاهیمی را آموزش می دهد که در تصمیم گیری های استراتژیک و مدیریتی موثر می باشند. موضوعاتی که در این درس مورد بررسی قرار می گیرند شامل تحلیل رقابتی، تحلیل SWOT، استراتژی های بازاریابی، استراتژی های نوآورانه و استراتژی های رشد است. این درس به دانشجویان امکان می دهد تا مهارت های لازم برای تحلیل محیط کسب و کار، شناسایی فرصت ها و تهدیدات، و انتخاب استراتژی های مناسب را بدست آورند.

گواهینامه معتبر دانشگاه تهران

 

در پایان دوره گواهینامه قابل ترجمه، دارای کد رهگیری و قابل استعلام از دانشگاه تهران، دریافت می کنید. 

سامانه استعلام گواهینامه دانشگاه تهران

دوره نیمه‌حضوری با در نظر گرفتن مشغله کاری بالای مدیران به گونه‌ای طراحی شده که حدود ۷۰ درصد ساعات آموزشی آن از طریق پلتفرم آموزش الکترونیکی دانشکده اجرا می‌شود و مابقی ساعات آموزشی به‌صورت کلاس‌های آنلاین و همایش‌های حضوری با مشارکت استادان و سایر دانشپذیران در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. اما در دوره حضوری کلاس‌ها در روزهای آخر هفته و به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

واجدین شرایط ثبت‌نام در دوره‌های MBA “فارغ التحصیلان دوره کارشناسی” و برای دوره DBA “فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد” هستند.

پلتفرم آموزشی به گونه‌ای طراحی شده که با وجود امکانات متعدد، کار با آن بسیار ساده بوده و نیازی به آموزش ندارد.

جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 0901614810 تماس بگیرید. یا اطلاعات خود را ارسال فرمایید.